вторник, 18 август 2009 г.

Magic is around


Прибирането от последното пътуване беше изключително забавно. Беше лайк уоу анд лайк хи ис кюут. И имаше някакви състезания, които аз общо взето бях изгубил от самото начало... и сега тя е там, в някоя от безброй стаите, правейки нещо за собствено удоволствие, а аз знам че той е хлътнал до безкрай. Сякаш напоследък ми върви да знам неща, които се предполага, че не трябва да ги знам... и все пак ето ме тук, пишейки тоя пост, знаейки истината и бидейки изключително потаен. Въпреки, че знам, че това ще се побликува след десет секунди, аз все пак го пиша надявам се, че няма да бъда убит. Човек, пичът е някой, за когото бих се борил, но това е тя... не мога.
И все пак не беше това, което исках...
Колкото до непознатият... отказах се да се запозная с него... не си заслужаваше... той беше толкова не мой тип... А дали ще намеря своя тип... Може би никога няма да го направя, но въобще не ми пука... животът продължава(КЛИШЕ) и на мен не ми пука.
Та той е там незнаещ нищо за глупавия бас... хлътнал до уши, а аз съм сигурен, че тя ще го отреже още на сутринта... надявам се, че ще се получи с Ангелското Момиче... ДА! Тя е нова... но всъщност не е нищо не е като Русалката... тази, която ми припомни какво е да харесаш някого и той да ти отговори.
Това е без значение... сега единственото, което има значение е другата стая... изпълнена с "любов" *троуинг ап*, секс и магия... Надявам се, че тя ще се вразуми и ще разбере, че той наистина е хлътнал... защото да изгубиш Господарят на Сънищата не е красиво... все едно аз не бих... Той е човек, от когото мога да науча супер много. Явно няма да го направя... защото тя се намеси... и тя е толкова сладка... как по дяволите мога да я прецакам... или по-скоро как мога да се опитам да я прецакам... Ай лав хър соу мъч... Все пак, каквото и да се случи... тази със дракона ще си остане моя приятелка, моя "сестра", моя живот... а той, той ще бъде просто пречка поставена на пътя ни... надявам се, че тя ще се осъзнае, защото Господарят на Сънищата е господарят на моите сънища... въпреки да знам, че той ще си остане... господар на женските сънища... не и на неините...
Hадявам се, че ще разказваш Драконово момиче...

Няма коментари:

Публикуване на коментар